shortcut icon' type='image/vnd.microsoft.icon'/>

Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Βαλάντης: Συνέντευξη στο Music.Net.Cy

Είναι ένας από τους πιο γνωστούς και αγαπημένους τραγουδιστές στην Ελλάδα, με μερικές μεγάλες επιτυχίες στο ενεργητικό του! Ο Βαλάντης μας μιλά για όλα αυτά, καθώς και για το παρόν και το μέλλον...
1) Γεια σου Βαλάντη, σε καλώς ορίζουμε στο "Music.Net.Cy" της Κύπρου! Είσαι ένας από τους αγαπημένους Ελληνες καλλιτέχνες εδώ ! Πού βρίσκεσαι αυτή την περίοδο;
Καλώς σας βρήκα. Καλή χρονιά κιόλας, αγάπη σε όλο τον κόσμο. Αυτή την περίοδο βρίσκομαι στην Αθήνα, εμφανίζομαι σε διάφορα clubs και συζητάω και κάποιες νέες εμφανίσεις, επίσης στην Αθήνα, για αργότερα.

2) Μάθαμε ότι ετοιμάζεις κάποιες εμφανίσεις στην Κύπρο. Πότε με το καλό και για πόσο διάστημα θα είσαι εδώ;
Ξεκινάμε από 18 Ιανουαρίου στη Λεμεσό, για περιορισμένες εμφανίσεις, θα δούμε, δεν έχουμε αποφασίσει ακόμα. Χαίρομαι που θα βρεθούμε εδώ.

3) Στην Αθήνα εμφανίζεσαι το τελευταίο καιρό? Μετά από χρονικό διάστημα, πως αισθάνεσαι γι' αυτό;
Μια χαρά αισθάνομαι, ήταν επιλογή μου να ταξιδεύω σε άλλες πόλεις, μου άρεσε, αλλά ήθελα από Σεπτέμβρη να είμαι Αθήνα.

4) Πρόσφατα κυκλοφόρησες ένα νέο τραγούδι, το "Πού να είσαι τώρα" και ήδη γνωρίζει μεγάλη επιτυχία! Να περιμένουμε μετά απ' αυτό και καινούρια, ολοκληρωμένη δισκογραφική δουλειά;
Ναι, ετοιμάζουμε νέα δισκογραφική δουλειά, θα κυκλοφορήσει σε λίγο καιρό. Υπάρχει αρκετό υλικό που αγαπώ και έχω επιλέξει κάποια αγαπημένα τραγούδια να τα κυκλοφορήσω αρχές 2013.

5) Βαλάντη είσαι ένας καλλιτέχνης με πολύ μεγάλο fun club. Ο κόσμος σε έχει αγκαλιάσει και σε έχει λατρέψει μέσα από τα τραγούδια που μας έχεις χαρίσει... Τραγούδια που έχουν αφήσει ιστορία και παίζονται ακόμη και σήμερα! Πώς αισθάνεσαι γι' αυτό;
Ομολογώ ότι στάθηκα τυχερός στο να ακούω μέχρι σήμερα από διάφορες ηλικίες να σιγοτραγουδάνε τις επιτυχίες αυτές, αισθάνομαι όμορφα σίγουρα, και θα ήθελα όσο θα είμαι στο χώρο να συνεχίζω να βγάζω νέα τραγούδια. Ασχολούμαι όλη μέρα, γράφω μουσική, στίχους, ενημερώνομαι για νέες κυκλοφορίες. Η μουσική τελικά είναι τρόπος ζωής. Ευχαριστώ τον κόσμο που με ακολουθεί και ειλικρικά περνάμε καλά, σε κάθε μου εμφάνιση εισπράττω την αγάπη τους

7) Τα τελευταία χρόνια έχεις πραγματοποιήσει αρκετές περιοδείες και έχεις επισκεφθεί πολλές πόλεις στην Ελλάδα. Ποια σε συγκίνησε περισσότερο και σου άφησε τις πιο όμορφες εικόνες και αναμνήσεις;
Όλες οι πόλεις είχαν κάτι που μου άρεσε. Από παντού έχω όμορφες αναμνήσεις και κάθε φορά που τις ξαναεπισκέπτομαι φαίνεται το αποτέλεσμα, ότι περνάγαμε και θα συνεχίσουμε να περνάμε καλά.

8) Σε τι φάση βρίσκεσαι αυτή την περίοδο στην προσωπική σου ζωή;
Καλά είμαι, ζω με τον γυιό μου, περνάω αρκετό χρόνο μαζί του, είμαι σε μια νέα σχέση, και κάθε μέρα είναι ξεχωριστή και όμορφη. Γράφω τραγούδια, μουσική, εμφανίσεις... όλα καλά.

9) Θέμα συζήτησης όλων είναι η οικονομική κρίση, που λίγο ή πολύ μας ταλαιπωρεί όλους. Η δική σου ζωή έχει αλλάξει;
Και βέβαια, δεν πιστεύω ότι δεν υπάρχει κάποιος που να μην έχει επηρεαστεί. Αρχίζουμε και αλλάζουμε τρόπο ζωής, λιγότερα έξοδα, περιόριζουμε τις ανάγκες μας. Σίγουρα μας έχει επηρεάσει και στην δουλειά μας, Βλέπεις ο κόσμος θέλει να σε δεί, θέλει να διασκεδάσει, θέλει να πάει διακοπές, δεν έχει την οικονομική άνεση να ζεί όπως πριν. Εύχομαι να έρθουν καλύτερες μέρες για όλους, όχι χειρότερες.

10) Κατά πόσο πιστεύεις ότι αυτό έχει επηρεάσει την ποιότητα της μουσικής που παράγεται σήμερα;
Δεν πιστεύω ότι έχει επηρεασθεί αρνητικά η ποιότητα της μουσικής που παράγεται σήμερα, αντιθέτως πιστεύω ότι τα περιθώρια στενέψαν για να υπάρχει "κακή" ποιότητα. Αν δεν έχεις καλό υλικό δεν θα αντέξεις. Αυτή είναι η δική μυ άποψη. Το κόστος θα είναι πολύ περισσότερο αν αποτύχεις.

11) Βαλάντη στον ελεύθερό σου χρόνο, εκτός της μουσικής, υπάρχουν πράγματα που σου αρέσει να ασχολείσαι και να μοιράζεσαι με τους δικούς σου ανθρώπους;
Αθλητισμός, καθημερινά, περνάω αρκετό χρόνο με τους δικούς μου ανθρώπους, με το γυιό μου, συμμετέχω και στις δικές του δραστηριότητες. Ήρεμα και καλά.

12) Υπάρχει κάποιος καλλιτέχνης που εκτιμάς περισσότερο, είτε Έλληνας, είτε από το εξωτερικό; Θα ήθελες να συνεργαστείς εάν σου δίνονταν η ευκαιρία;
Είναι αρκετοί που εκτιμώ, και έχω συνεργαστεί με τους περισσότερους. Κοίτα κάθε πρόταση και επιθυμία πάντα συζητιέται, για την Ελλάδα. Για το εξωτερικό μου αρέσουν επίσης αρκετοί, δε ξέρω αν θα μπορούσε να γίνει κάποια συνεργασία.

13) Πως νοιώθεις που θα βρίσκεσαι κοντά μας, στην Κύπρο μας;
Παρά πολύ καλά, όσες φορές και να έχω έρθει πάντα κρατάω όμορφες αναμνήσεις. Γνωρίζω ότι και εδώ η κατάσταση είναι δύσκολη, παρόμοιες καταστάσεις, όπως και στην Ελλάδα, εύχομαι πραγματικά να περάσουν σύντομα.

14) Κλείνοντας, θα ήθελα μια μικρή αφιέρωση για τους φίλους και αναγνώστες του "Music.Νet.Cy"!
Να περνάμε καλά, να χαμογελάμε, νάμαστε αισιόδοξοι και Υγεία πάνω απο όλα !!!


Ευχαριστούμε που ήσουνα μαζί μας. Ευχόμαστε κάθε επιτυχία σε ότι και να κάνεις και να είσαι πάντα καλά. Καλή Επιτυχία και διαμονή στην Κύπρο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου